The conversation of the horeca

The conversation of the horeca

26 november 2013

Jalou's passion

Jalou & (iets met) eten, voor de meesten geen vreemde combinatie. Ik kon dus eigenlijk níet anders dan over deze passie mijn blog schrijven. De komende tijd zal ik jullie voeden met heel veel  interessante informatie over de horeca. Hierin zal ik het hele concept van een restaurant meenemen en nee jongens, niet alleen 'the food'. Juist niet het eten, maar alles eromheen.

Ik ga bloggen over 'The conversation of the horeca'. Hoe communiceert het desbetreffende restaurant en hoe bepaalt dit de uitstraling ervan? Hoe communiceren de werknemers onderling en hoe verzorgen le guests voor de sfeer in een restaurant. Smaakpolitie-idee, maar dan anders.

Conclusie: erg interessant dus. Vooral voor mensen die net zoals ik van eten houden en de daarbij horende activiteiten, such as uiteten, lunchen, high tea, borreltje, biertje.. Noem het maar op. Zou het supertop vinden als jullie mij in deze reis willen bijstaan en mijn blog willen volgen.

DUS, horeca-gelegenheden rondom Eindhoven en Sittard-Geleen: watch out. Jalou's coming for ya!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten